mariaelisabethc.blogg.se

Gott nytt år

Publicerad 2013-08-03 12:03:29 i Livet,

Augusti har alltid betytt en nystart för mig. Ny del av året. Mot nya mål,chanser att förändra,ta bort,lägga till. Rensa både sig själv och hemma. Mycket är såå bra just nu. Jobb,kärlek,vänner. Har de finaste vänner. I vått och torrt,för livet.
Men mina ambitioner för höst och vinter är stora förändringar. Men framför allt ska jag ta hand om mig själv. Börja träna,fast på mina egna villkor. Inget tvång. Men sen ska jag börja ta hand om mig på mer ytligt sätt. Hud och kropp och själ. Massager,hudvård,hår och naglar. Våga och unna mig själv. Och såklart ny garderob och skor och sjalar,och jackor och allt!!
Men. Först 1 vecka jobb kvar och sen 3 veckor lång underbar semester.
Sen börjar mitt nya år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela