mariaelisabethc.blogg.se

Semestern kan börja

Publicerad 2013-08-11 21:16:25 i Livet,

Efter allt slit är det äntligen min tur. 3 veckors oändlig ledighet med både planerade och oplanerade dagar. Tycker nästa bäst om de oplanerade redan,sånna dagar har vi inte haft sen förra semestern,och knappt då. Ska försöka ta var dag som den kommer. Njuta av lugnet och ändå inse att det är jag och sambo nu,i 3 veckor. Inga tågresor och nätter ifrån varandra. Inget jobb som kallar. En härlig resa väntar,vi ska hämta vår nya soffa och surströmmingpremiär för Martin med min familj. Men imorgon inleder jag semestern med att bjuda ut min kärlek på restaurang,har inte sagt vart än,men det lurar åt tapas och massa rödvin.
Nu är det vår tur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela