mariaelisabethc.blogg.se

Super-power?

Publicerad 2013-12-05 21:42:50 i Familj, Kärleken,

Hade haft en sånn känsla i kroppen idag. En sånn där känsla att Nu faan är det nånting på gång. Det har hänt mig förut,bl.a. sommaren innan jag fann kärleken, den där hösten för 5 år sedan. Jag bara visste inom mig att något skulle ske. Då var känslan rätt , idag var den likaså. Nu är vi ett steg närmre drömmen. Inte riktigt där,men ändå så nära! Jag som trodde Du hade glömt oss!?? 


I helgen är det dags att kränga blommor  igen. Här är veckans variant ^^,















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela