mariaelisabethc.blogg.se

The golden year - 2014

Publicerad 2013-12-30 21:29:55 i Familj, Kärleken, Livet,

 Ska inte lägga några dumma nyårslöften nästa år. Eller nej,snarare,jag ska inte ställa onödiga krav på mig själv nästa år som bara ger mig dåligt samvete. Däremot lovar jag att jag ska må så bra som jag bara kan. Ta hand om mig själv, tycka om mig själv,och inse att jag förtjänar det bästa för mig. 
 Ska börja med att rannsaka mig själv. Jag vet vad jag behöver göra, och jag tänker göra det på mitt sett,om jag avslutar det eller inte, men huvudsaken är att jag påbörjar det. 
 Sen så börjar vi året med att flytta. Och jag tror att det finns egentligen inget bättre sätt att rensa ut,både sakmässigt och känslomässigt. 
 På onsdag 00.00 börjar the golden year, mitt golden year.  Kärlek 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela