mariaelisabethc.blogg.se

Väck mig när det nya året är här

Publicerad 2013-12-29 22:14:52 i Livet,

 Som en tung börda har jag släpat runt med hela helgen,enda sen i fredags när jag stämpla ut. Kände hur allt släppte och hur kroppen värkte och hur tröttheten kastade sig över mig omedelbart. Den gick liksom inte att hejda sen resten av helgen. Som en ilska och en gråt som hela tiden ligger nära. Sov enda till halv 11 i lördags. Det behövde jag. 

 Mötte upp min finaste halva Maria igår för bio och middag på Bistro Rigoletto. Älskar den restaurangen och vi fick toppservice av en trevlig servitör precis vid baren. En underbar skaldjursgryta och en fransk cider gjorde vår kväll lång och härlig. 
 Söndagen har varit svart,mörk,som en hemskt lång transport mot läggdags. 
 Ibland är det bara svårt att vara glad när så mycket surrar runt omkring. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela