mariaelisabethc.blogg.se

90 dagar kvar till bebis

Publicerad 2014-08-02 00:32:22 i Familj, Kärleken, Livet,

 6 månader har passerat,3 månader kvar. Svårt att greppa och ta in,att den här magen ska liksom "försvinna" och ett helt nytt liv ska börja leva och bli det viktigaste och största vi varit med om. 
 Vi längtar efter dig så himla mycket . Vi är redo,känslomässigt,ska bara fixa det praktiska först ^^,
 I magen lever det om mest hela tiden. Sånn otrolig häftig känsla. Älskar när jag får föra Martins hand och lägga den på magen och vi båda känner hur det puffas och lever om där inne. 
 Ikväll har magen,jag och Martin varit på kräftskiva. Det gick jättebra. Min första nyktra kräftskiva ^^, 
Alla var så gullig och nyfikna. Och Stockholm var lungt och alldeles så där sommarljummen och vacker när jag tog mig hem nyss i natten. 
 Nu blir det sova och imorgon blir det Pride för hela slanten. Leve kärleken! 


 



V 28
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela