mariaelisabethc.blogg.se

Gravid V 29 + 4

Publicerad 2014-08-20 22:00:30 i Familj, Gravid!, Kärleken, Livet,

 Jobbet är igång och min nervositet över hur det skulle gå ha lagt sig. Har fått ett nytt schema, lättare arbetsuppgifter 
(iallafall de med minst lyft) så det känns som det kommer gå vägen. Hoppas bara att alla papper är rätt ifyllda och att processen går fort. Alla dessa papper och försäkringskassan? Jag river mig i håret!!? Jag ska fan i mej göra en guide. Så man fattar nåt?! 
 

  Börjar bli tungt nu!
Knyta skorna är ju inte det lättaste,
Och varje dag är en brottningsmatch
där inne ^^, <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela