mariaelisabethc.blogg.se

jag ska ge dig mitt hjärta

Publicerad 2014-08-14 22:23:23 i Livet,

 Snart sista semesterhelgen och sen är det tillbaka till vardagen,hur länge den nu varar?
Augusti har alltid varit mitt nyår. Ny säsong,nya kläder,nya drömmar och mål och förhoppningar och helt enkelt en nystart. I år får jag ju onekerligen säga att inget är sig likt. Bebis i magen,kanske max 2 månader kvar att jobba,höstgarderob är inte ens att tala om och inte heller boka in någon resa eller så. Men däremot ska jag bli mamma! och Martin ska bli pappa,och kommer bli den bästa pappan! Och innan bebis kommer ska vi hinna boa och fixa endel i lägenheten och det kommer bli så fint att det inte är klokt! Är så glad att vi har så lika stil när det kommer till hur vi vill ha det hemma,även om jag köper en och annan kudde för mycket ibland ^^,

 Jag har verkligen den finaste finaste sambon jag kan tänka mig. Snällast,och det finns ingen som får mig att känna som han. Trygg och älskad varje dag. Jag är så galet tacksam för att det är du och jag <3 


Min kärlek 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela