mariaelisabethc.blogg.se

Köpenhamn!

Publicerad 2014-08-07 23:37:10 i Familj, Kärleken, Livet,

Under säker 10 års tid har jag önskat,längtat och velat komma till Köpenhamn. Herregud,det är ju bara över vattnet ?! Men det har alltid kommit nått emellan. 
Men imorse tog jag och Martin det tidiga tåget till Köpenhamn H och gjorde det som bör göras. Lång promenad till den Lilla havsfrun,gick på Strøget,åt lunch på café Norden och jag har frossar i dansk design ( som jag fullkomligt älskar!) och fick chansen att gå på designhuset HAY. Vill ha allt de säljer där,men fick iallafall med mig en ljusstake i mässing och en mascara från YSL. Efter 6 timmars sightseeing och värkande fötter tog vi tåget tillbaka,men självklart köpte vi med oss danska wienerbröd med choklad till oss och värdparet. Ett riktigt bra första besök i Köpenhamn. Nästa gång tar vi med oss bebis och barnvagn och upptäcker nya saker. Redan berest fast bebis ligger i magen. Det sparkades och puffades hejvilt hela dagen så jag antar att besöket var uppskattat. <3 





 
Min fina fina man <3 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela