mariaelisabethc.blogg.se

Hösten närmar sig

Publicerad 2014-08-26 19:50:35 i Gravid!,

Fan vad mörkt det varit idag?! Kväll hela dagen och jag som är trött i vanliga fall,är ännu tröttare idag. Sov till 12 idag,men var uppe mellan 8-10 o käka frukost,men ändå? Min trötthet är omättlig, den lägger sig inte,trots järntabletter och allsidig kost. Kan jag,så sover jag. Men det är väll bara o ta vara på varje timme. Sen är det över för en period ^^, 
 Varit hos barnmorskan idag,allt såg fint ut och bebis har verkligen tagit sin position och siktar alla kickar uppåt mage ochvrevben ^^, 
Ikväll är jag utan sambo. Blev fläskpannkaka till middag med stekta kaneläpplen och chokladbollar till efterrätt ^^, 
 Imorgon blir det en dags jobb och sen 2 dagar ledigt innan det blir första Jobbhelgen sedan semestern. Hoppas allt ska gå bra med magen i vädret. Har idag fått mitt stödbälte så jag hoppas att det ger stöd och hjälp. 
 V 31 och tiden flyger. Snart är bebis här!


 
Boar och pysslar mina lediga dagar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela