mariaelisabethc.blogg.se

Det närmar sig

Publicerad 2014-01-14 21:51:14 i Familj, Kärleken, Livet,

Inspirationen flödar och den lycka jag känner när jag går i inredningsbutiker nu är total. Äntligen kan vi planera,tycka och köpa om vi vill. Finns så mycket fint!  Har redan börjat spåna på ett litet projekt,en läshörna. Min lilla vita fåtölj från min gamla lägenhet,en fårfäll i den och en kudde från Svenskt tenn. En liten stringhylla ovan på väggen med lite böcker och tavlor,och så en sjukt fin ljusslinga från Granit. 


 Måste köpa :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela