mariaelisabethc.blogg.se

HAY Manhattan!

Publicerad 2014-01-09 20:10:25 i Familj, Kärleken, Livet,

Mina händer är helt förstörda efter allt packande och all trycksvärta från gamla  dagstidningar. Nu tar jag en pause och åker till Gnesta för jobb hela helgen. 
 Kunde inte hindra mig själv idag,så jag köpte en liten sak som blir pricken över it sen när vi flyttat in och fått ordning. 
Det kommer bli så bra. 
 Nu tar jag en wiskey och sätter mig i soffan och dåsar bort innan det är läggdags. <3


 
Underlägg och galjar från underbara HAY. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela