mariaelisabethc.blogg.se

Längtar hem <3

Publicerad 2014-01-18 16:06:59 i Familj, Kärleken, Livet,

Igår efter jobbet hämtade kärleken upp mig i Älvsjö,vi tog bilen och åkte igenom våra kommande nya hemkvarter. Alla fina restauranger,barer, strandpromenaden. Ljusen från Pampas marina. Vårat fina hus/lägenhet vi kommer bo i. Det känns redan så hemma. Så många år vi har promenerat förbi Hornsberg strand och skojat om att "här skulle man bo" och om 2 veckor är det sant. Måste nypa mig själv lite i armen. Från min stora lägenhetet i Gnesta,till den lilla mysiga på Lilla Essingen och nu nyproducerad lägenhet vid bästa tänkbara läget. Jag längtar! Och längtar ännu mera till sommaren. Älskar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela