mariaelisabethc.blogg.se

Thursday,I don' care about you

Publicerad 2014-01-23 19:48:44 i Familj, Kärleken, Livet,

FAN vad trött jag är. Mest hela tiden . Men just nu både lever och drömmer jag flytt. Och där emellan jobb mellan 8-17,vilket betyder att jag gått upp 05.00 varje morgon för att ta tåget till Gnesta.
 Jag vet - det är självvalt. Men den där timmen på tåget varje morgon är guld värt för mig. Lägenheten är just nu ett inferno av kartonger och åter kartonger. Men bara tanken på att vi får ett nytt hem nästa lördag gör det mödan värt! 
Vet inte vad jag längtar mest efter. Den nya sängen? Att få äta vid vårat fina matbord igen, eller att få ett riktigt kök,eller tvättmaskinen och torktumlare.        Eller bara tanken att jag och den jag älskar mest ska få vårat första riktiga gemensamma hem <3 


Finaste kopparna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela