mariaelisabethc.blogg.se

Total makeover!

Publicerad 2014-01-30 16:06:01 i Familj, Kärleken, Livet,

Det är nära nu,jättenära. Badrummet färdigskrubbat,fönster putsade och elementen avtorkade. Nästa gång vi flyttar ska jag lägga pengar på städhjälp. Det är inte värt all skit och slit! Har lovat mig en sak när den här flytten är över. 
Jag ska ; fixa naglarn. Dom är H E L T förstörda efter all våttorkning och packning. Boka in massage. Klippa mig och uppdatera min garderob och unna mig nåt riktigt fint efter att jag grävt i avloppen. Det är jag SÅ värd,eller hur??


Badrumsinspiration. Med mitt favoritmärke Missoni ^^, 

Kommentarer

Postat av: Heléne

Publicerad 2014-02-01 14:25:05

Antar att det är idag Ni säger hej till nya lägenheten, hoppas på massa fina inredningsbilder sen-sjukt mycket grattis:) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela