mariaelisabethc.blogg.se

Gravid v 20

Publicerad 2014-06-09 22:40:57 i Kärleken,

Magen växer och jag tror att jag börjar känns bebisens rörelser nu. Som ett litet sug och fladder,och varje gång blir jag så glad i hjärtat. Längtar tills det blir riktiga sparkar så att Martin också får känna!  
 
Nu verkar det som att de flesta i min omgivning vet om bebis. Det känns bra nu när jag ändå mår så pass bra igen. 
Stundtals blir jag pepprad med frågor och funderingar,och jag kan inte hjälpa att jag blir lite stressad. Eftersom jag alltid hållt mitt privata, privat,blir det lite närgånget när folk frågar om hur vi vill ha det,vad vi tänker,och när gäller namn och så. Men mest för att vi själva just nu funderar och känner efter,så tids nog kommer jag berätta ^^, 

 Måste ändå säga att det här med gravidmagar är fantastiskt. Helt otroligt att det växer en liten person där inne,som kan höra min röst och lär känna mig nu innan jag får köra känna den. Mysigt att jag numer aldrig är ensam någonstans. Det är jag och bebis  vart jag än går. En bebis som kommer få världens bästa och finaste pappa <3 


 
En apa blir en framtida present till bebis


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela