mariaelisabethc.blogg.se

Gravid v 22

Publicerad 2014-06-24 11:09:40 i Familj, Kärleken, Livet,

 Sparkarna är äntligen igång på riktigt! 
Har gått och känt lite småfladder då och då men inga rejäla kickar. Varje kväll i sängen har jag väntat och längtar efter att få lite "kontakt" där innefrån men det har liksom inte kommit. Varit lite nojjig (men det hör väl till?) och så äntligen på midsommardagen,när jag tog en lite lur på dagen kände jag plötsligt nåt,drog upp tröjan och låg och titta länge,och där! Små vibrationer på magen,precis vid naveln! Igår kväll tog jag Martins hand och la på magen,och för första gången fick han känna några riktiga kickar. Kärlek. Helt fantastiskt. 



Martin köpte fina skor till bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela