mariaelisabethc.blogg.se

Amning?

Publicerad 2014-09-18 17:45:27 i Gravid!, Livet,

 Igårgick vi på sista och avslutande kursen i föräldrarförberedande syfte. Det handlade nästa enbart om amning, vilket jag väldigt gärna kommer göra om det funkar och känns bra. Detta resulterade i att jag i natt drömde att jag ammade. Men det var såå bökigt hela tiden,mjölken sprutade åt alla håll o kanter och nånstans försökte jag få det så bekvämt för bebisen som jag hade i min famn. Helt plötsligt befinner jag mig på en fest?! Och jag glömmer och har glömt att jag har en bebis hemma?! Det tar flera timmar innan jag kommer på att jag måste hem o amma. Stress!!
 Detta är väldigt återkommande för mig. Jag drömmer att jag har bebisen hos mig,sen lämnar jag hemmet och liksom glömmer bort att den finns,tills det fått flera timmar och jag i panik springer hem och letar efter mitt barn. Vaknar varje gång här någonstans och undrar vad fan jag håller på med. 
 Drömmer även då och då att Martin tycker att vi ska göra slut och aldrig ses igen, vilket slutar i att jag bryter ihop och stalkar han! ^^,
Drömmar. Även om de mestadels är orealistiska så jäklar vad de ställer till det i huvet. Kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela