mariaelisabethc.blogg.se

Bästa helgen

Publicerad 2014-09-29 21:22:36 i Livet,

Haft ett marathon av middagar hela helgen och alla har blivit så lyckade och goda och fint och trevligt sällskap. 
I fredags Hade den finaste Maria på middag. Jag bjöd på tacopaj med guacamole och sen blev det smågodis till efterrätt. Vi fick en hel låda med fina fina fina saker till bebis och oss. Så himla fint ❤️ Min fina Maria 
 
I går kom de finaste systrarna på besök. Med ballong och allt!! 😍
Jag fixade skaldjurspasta med sparris och rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt och massa prat och mys. Så härligt att ha så fina vänner. 
Kvällen spenderades i sängen med en sjuk sambo och samtidigt kollade vi på Jurassic Park. Seriöst en av de bästa filmerna jag vet. Lika läskig och bra varje gång! Jag bara älskar den. 
 
 Idag gjorde vi som tydligen hela Stockholm. Vi var på ikea för att köpa säng och allt där till. 1 miljon folk och sen lååååånga köer på E4 hem. Men sambos föräldrar följde med hem och vi bjöd på lax med chevre och klyftpotatis och nu sitter vi och halvsover i soffan. 
 En mycket trevlig och social helg måste jag sägas. Bebis sparkar och lever om och jag är trött mest hela tiden men jag överlevare. Nästa vecka blir det bullbak med mamma i syster. Middag ute på torsdag och sen underBARA BARN- mässan i helgen. Det vill säga om det inte kommer en bebis emellan ❤️
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela