mariaelisabethc.blogg.se

Crazy pregnant Woman

Publicerad 2014-09-24 22:03:00 i Gravid!, Livet,

 Det här med boandet börjar nog stiga mig åt huvet. Mitt huvud är på högvarv och jag vill boa boa boa. Fast samtidigt är jag så trött o slö dagarna igenom så jag gör inte ens hälften av det jag tänker varje gång jag går upp på morgonen. Boar gör jag. Fast inte så mycket för bebis- än. Just nu är jag mest manisk över att torka rent i skåp o lådor,sortera,fixa och få det så mysigt som möjligt i lägenheten.Jag vet att det blir inte så mycket tid till sånt sen. Men det börjar gå till överdrift när min hjärna tänker; bäst jag shoppar lite inredning,för det har jag inte tid med sen. Fel fel fel!Borde ju spara pengarna!!
 Hur som helst. Börjat tvätta alla bebiskläder. Som är så små och söta och helt overkligt att det ska bo en liten person i dom snart! Känner att det är dags att börja packa BB- väskan och på söndag blir det ikea och köp av bebissäng. Gissar att när den är på plats,då kommer det kännas ännu mer wow. Barnvagnen var som att få in en stor elefant i lägenheten. Liksom. Hej på dig,vet vi hur man kör dig? Ska det ligga en bebis här?! 
 Annars så mår jag bra. Haft lite småont och det trycker neråt mest hela tiden. Men långpromenaden vi tog igår tog bort det onda idag. Så imorgon ska jag ut på utflykt. Sakta o säkert och ta en god fika någonstans. Lägga boandet på hyllan en dag och röra på mig så jag inte blir stilla här hemma. 


Boar med rosor varje vecka <3 


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela