mariaelisabethc.blogg.se

Gravid Fröken trött

Publicerad 2014-09-30 16:07:56 i Gravid!, Livet,

 Det blir aldrig som jag har tänkt mig. 
Hade utflyktsplaner idag med tröttheten och förvärkar satte stopp. Det gick bara inte. 
Jag sover och sover och jag förstår att det är det jag och bebis behöver. Men jag får dåligt samvete ändå. Dumt. Men jag tog mig ut på en promenad idag. Så friskt och skönt. Underbart med höst i luften. Det luktar så gott och jag älskar på nåt sett ändå kylan. Är så sugen på ny höstjackan men varför nu när magen är för stor?! Får spara och vänta till sen. 
 Igår hade vi verkligen stor aktivitet i magen. Det bökades för fullt och Martin och bebis hade nån form av morsekontakt för sig. Det var fötter och knän. Så fort Martin puffade puffades det tillbaka. Blir varm i mitt mammahjärta <3 


 Imorgon kommer mamma och syster för bullbaknibg! På lördag är det ju kanelbullens dag! 


Blev ingen utflyktsfika så det blev nya mama och fika i soffan istället. Helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela