mariaelisabethc.blogg.se

Godkänt!

Publicerad 2014-09-13 11:11:12 i Gravid!, Livet,

En sånn lättnad. Fick brev från FK i torsdags och min gravidpenning är godkänd. Vilket betyder ynka 4 dagar kvar att jobba,sen är det full fokus på bebis ankomst och vila. Men jag är så splittrad. För jag älskar att jobba! Och jag gillar mina kolleger och kommer verkligen sakna hela gänget. Och jag vet,mitt fokus kommer ligga på bebis och allt runt omkring. Men det blir en märklig känsla. Att inte jobba. Men här hemma finns 1000 saker att göra och förbereda och jag ha redan bokat in mamma och syster för en heldag med bakning. 
 Vi var på föräldrarkurs/förlossningskyrs eller snarare föreläsning i onsdags. Måste säga att jag blev väldigt positiv till vad som sas och hur mycket alternativ och tips det fanns. Jag är peppad ! 


Vi plussade 8 mars. Herregud,vad veckorna har flugit fram. Nu v 34 <3
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela