mariaelisabethc.blogg.se

Gravid v 33-Dessa nätter

Publicerad 2014-09-07 10:47:28 i Gravid!, Livet,

 Natten har varit fruktansvärd. Somnade som en stock vid 00.00 och vaknade,som vanligt runt 02.(varje natt samma sak,min kropp är tydligen inställd på att vakna vid den tiden,mer eller mindre varje natt ) så himla frustrerande. Det spänner i precis hela magen,och ryggen,och oftast behöver jag gå en runda runt i lägenheten för att få trycket att jämna ut sig. Och dessa drömmar som spelar mig ett pratt. Det är så energikrävande. Jag vill inte påstå att jag vill att bebis ska komma ut nu, bebis får gärna vänta några veckor till,men denna tyngd i kroppen är jag så ovan med, och i mitt huvud tror jag att jag kan,och pallar med precis som förut. 

Unnade mig en ny jacka i helgen
Första shoppingen på länge ! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela