mariaelisabethc.blogg.se

När kommer du?

Publicerad 2014-09-16 22:18:42 i Gravid!, Kärleken,

Undrar så hur du kommer se ut? Mörk,ljus? Vems näsa,vems ögon? 
Finast i världen. 

 Är någonstans livrädd. Ska jag vara ansvarig för ett liv? En liten människa. Som vi har bestämt ska komma till världen? Kommer jag göra rätt, och hur kommer jag göra fel? Kommer vi få sova? Kommer du sova? Hur blir det med alla nätter och dagar? Klarar jag det här,klarar vi det här? Kommer det gå bra med vagnen? På tåget,på bussen? Alla rulltrappor?! Kommer vi våga lämna lägenheten? 
 Men Jag vet att vi klarar det.
 
Men undrar mest när du tänk komma? Kommer du snart? Eller vill du ligga och mysa där inne några veckor till??
(högst 5 veckor till,sen är mamma redo) 

Tankarna snurrar och ibland finns den där känslan i magen av oro. 
 Men samtidigt längtar jag. Vi längtar ihjäl oss! Vi har massa tankar om dig och pratar om dig ofta. Vi är så nyfikna. 
 Du kommer vända upp o ner på hela vår värld. 235 dagar har du funnits i mig.  Snart är du en del av vår värld utanför. Vi ska visa och lära dig allt vi kan. Och vi ska älska dig ! 



 
Finaste <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela