mariaelisabethc.blogg.se

Super-kvinna ?! Ja!

Publicerad 2014-09-15 19:17:35 i Gravid!, Kärleken, Livet,

Började den här dagen redan 04,20. Helt galet jag vet. Men efter rådande omständigheter tog jag mig tidigare till jobbet och tog tag i den här veckan.
 Tidigare på jobbet än väntar,men det innebar att få komma hem lite tidigare,men nu är det snart slut på det här,och det är tur. Promenaden genom tunnelbanan går bara tyngre och tyngre,cykla är nästan omöjligt snart, får cykla så jädra bredbent att det måste se lustigt ut. På tåget hem somnar jag och hänger med huvet och ja,dregla det händer ju att jag gör. Men trots det så orkade jag med en lite tur på stan. Köpte det där babynestet jag trånat efter i månader och en lite kamrat till vår bebis som ska få sitta och vänta på sin kompis tillsammans med mig. 
 Om exakt 1 vecka börjar min gravidledighet. Sen är det bara att vänta.vänta och längta <3 



 
Dör söthets döden <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela