mariaelisabethc.blogg.se

En ny form av lycka

Publicerad 2015-02-13 22:05:22 i Familj, Kärleken, Livet,

Idag har varit en sånn fin dag på så många vis. Ensamheten,som varit en svår grej för mig under första månaderna hemma,det tog jag tag i igår. Stämde träff med några av mammorna från mammagruppen och vi tog en lång promenad,stannade och köpte varsin kaffe och fortsatte promenade. Kändes så himla bra. Enkelt och lätt,varför krångla till det,eller konstla till det. Bara vara jag,mamma till Jacob. Världens bästa Jacob.
Fina mammor och våra barn är de finaste. Känns så bra i hjärtat och i magen. 
 Min fina man kom hem med blommor och jag fixade högrevshamburgare och på tvn blev det Fångarna på fortet. Jacob somnade i vår säng och nu går jag och lägger mig trött och glad över en fin dag.
Imorgon väntar långfrukost. Jag har köpt croissanter. Och sen blir det en långpromenad med vår fina familj. 
Kärlek. 

Fick ett armband av min bästa Maria i veckan. Älskar det. Ska ha det jämt. 

Fick en sånn fin present idag på posten från T. Så glad för alla presenter!

Ren lycka 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela