mariaelisabethc.blogg.se

Hemvändare

Publicerad 2015-02-09 13:53:00 i Livet,

 Ligger i sängen för 3.e gången den här eftermiddagen. Först nu är hantverkarna klara med sitt och jag och Jacob ska lura lite. Hoppas jag. Är så himla trött efter en helg hos mina föräldrar. Sen ett tag tillbaka var det planerat att se hockeyturnering och söndagen bjöd på 7-års kalas. 
 Full fart från dag 1. Först kom moster på våffellunch och sen promenerade vi ner till jobbet och hälsade på alla fina. Sen hem igen,middag och sen fika och sen stupade vi i säng och drömde om Zlatan. Upp på lördagen. Ner till ishallen. Hejade på vårat lag och sen där ifrån och bjöds på lunch och sen tillbaka till hallen. Raka vägen hem där middag väntade och sen på kvällen mello och stupade i säng igen. Upp på söndagen. Hem till moster och fika och sen hem igen,ut igen på kalas och fika och sen hem igen,packa in i bilen och sen hem till riktiga hem. Punkt. phu!!!!
 Himla trevlig helg men kändes som att jag missade att hälsa på hälften av alla jag ville träffa. Imorgon BVC och babymassage och imorgonkväll kommer Maria!!<3


Tillbaka i sängen i gästrummet hos mamma och pappa. Sängen där jag kände Jacob sparka i magen för första gången. Nu vag vi tillbaka båda två,Jacob utanför magen tätt brevid mig


Martin in action. 
(O svärfar i bakgrunden i målet)
Vi var bästa och största klacken. Ni borde vunnit! SÅKLART!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela