mariaelisabethc.blogg.se

Mama on the loose

Publicerad 2015-02-27 08:44:12 i Familj, Livet,

 Hade byggt upp ett luftslott. Det skulle gå lungt och sansat. Istället blev det helt tvärtom. Jag menar igår när jag hade min första kväll från bebis!!!

 Ammade,gullade och samtidigt drog jag på mig kläder och ytterkläder. Sambo innanför dörren och vips! Så var det JAG som sa puss och hej då. 
Gick fort mot t-banan. Alltså,vi snackar eld i rumpan-fort! Hjärtat i halsgropen och en aning förvirrad. 
 Sen blev det ett oerhört härjande och rännande. In och ut ur butiker. Prova tröja,av med brallor. Usch,lite av gravidmagen stirrar tillbaka mot en i spegeln. Inget sitter riktigt bra. 
Skickar ett sms till familjen och ser att allt är bra. Kan omöjligt slappna av helt och hållet. Känner hur axlarna åker högre och högre upp. Så tillslut gav jag upp. Det blev ingen fika,ingen kaffe. Efter 1 timme i city var jag helt slut! 
Men jag kom inte hem lottlöst. 2 toppar och fina presenter till vår lilla familj.
 När jag kom hem möttes jag av en trött duo och att gosa ner näsan i bebisens nacke var utom denna värld! 
Borta bra men bebis bäst. 



Redo för city!


Min finaste fick uppdatering 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela