mariaelisabethc.blogg.se

Å jag svor inte en enda gång

Publicerad 2015-02-10 16:40:14 i Familj, Kärleken, Livet,

 Jävlar. Skit. Jäklar. Skitunge. Fan. Fuck. Helvete. Idiot...
Jag måste ha otroligt dåligt ordförråd. Svär åt höger och vänster. Så pass illa att jag inte ens märker det själv. Det är liksom mitt dagliga tal. För att förstärka mina känslor och meningar åker det gärna ut ett jäklar samtidigt som allt annat jag ska få sagt. Vårt första besök med föräldrargruppen. Fick som vanligt mundiarre' och när jag kom hem berättar sambo vänligt men bestämt att jag kanske ska sluta svära,till nästa gång? Oj. Känner för en stund att jag är en icke lämplig mamma. Men vad fan skitsamma ^^,
 Idag hade vi träff nummer 2. Babymassagen och J börjar det hela med att läggs av en riktig braka i brallan. Lätta upp stämningen,sätta ribban liksom. Börjar massera och alla bebisar är gulliga och intressanta. Helt plötsligt får jag en fontän av bebiskiss över hela mig. J vet verkligen hur mamma ska charma hela gruppen av tjejer...
 Stannade kvar och prata med alla trevliga mammor och fina bebisar. Hoppas på fler träffar utanför BVC.
 Och idag, jag svor inte en enda gång !


Köpte ny outfit till J idag. Underskatta icke icaMAXI. De har då mycket fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela