mariaelisabethc.blogg.se

Nu jäklar!

Publicerad 2015-03-02 09:26:36 i Livet,

Ny månad. Nya möjligheter! 
Nya friska tag. En promenad om dagen. Det ska bli mitt nya mantra. Så mycket gott på en och samma gång; 
Social,frisk luft,D-vitamin och det känns alltid så bra efter en grå dag om man har en promenad i benen. Och i veckan ska jag ta mig till gymmet! För försts gången på...år! Ska inte skylla på nån graviditet eller bebis där inte. Bara mitt egna fel. Men nu så. Mest för att komma ut,men styrkan. Behöver bli stark om jag ska konka på en bebis som bara växer så det knakar! 
Wish me Good luck! 


Ska flyga fram över trottoaren med vagnen,och på gymmaskinerna ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela