mariaelisabethc.blogg.se

Strålande sol,eksem och Beyoncé

Publicerad 2015-03-05 16:27:02 i Livet,

 Vilket väder?! Helt otroligt skönt. Rullade ut vagnen själv och gick Kungsholmen runt. Var tanken. Lilleman vaknande när jag gick och prata med pappa på telefon,så det var bara att stanna till i Rålis och amma och trösta. 
Det gick ju åt skogen. Fast jag försökte spela Allan,clown och apa mig så blev resultatet en ledsen bebis. En väldigt ledsen bebis. Men vad gör man? Det var bara att fort ta mig hem med en riktig gaphals i vagnen. J har alltså em pipa utan dess like? Helt otroligt. 
 Väl hemma drog jag igång lite Beyoncè. Vi har kört det i några dagar nu. Kille behöver höra lite Female power i sina öron. Go och glad som en lärka i gymet har nu denna mamma hunnit fixat kvällens middag,rensa lite i förrådet och bryggt en kanna kaffe. Nu sover prinsen fint här brevid i sin säng och från vårt sovrumsfönster ser jag äntligen en klarblå himmel. Som jag har längtar. 
Såhär daga förra året mådde jag pyton. Gravidpyton. Minns knappt förra våren. Men nu. Nu tar jag emot den med öppna armar. 


Fotar fort som tusan innan hissen kommer ner.


Kallar den numera Selfie-hissen ^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sambo,mamma till Jacob,Kungsholmsbo,marmor och mässingstokig, kaffeberoende med huvet fullt av ångest,humor,glädje,konstigheter och massa kärlek. Älskar livet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela